BurNarJ: mousserende sinaasappelwijn


www.burnarj.es
BurNarJ
Het eerste Andalusiche bubbelwijntje
Niet vaak maak ik reclame en nog minder voor een voor mij nog onbekend product. Echter, deze keer kan ik er niet omheen. BurNarJ lijkt me zo´n geweldig drankje dat ik het direct aanprijs.

Het gaat om een mousserende wijn, een prima alternatief voor de traditionele Champagne, Prosecco of Cava.

BurNarJ is een 100% natuurlijke wijn gemaakt van
sinaasappelen uit Andalusië. Na een dubbele fermentatie en met een temperatuur van zo´n 5 a 6 graden is deze mousserende wijn op zijn lekkerst.

Na één jaar op de markt kent het drankje al succes in binnen- en buitenland. De komende maanden zal BurNarJ op de markten van Japan, China, America en Zuid-Amerika worden geïntroduceerd. In de verdere toekomst wil de Cordobese producent, Vegasud, een eigen sinaasappelen kwekerij beginnen om zo de kwaliteitscontrole van de wijn te garanderen en haar prestige te verhogen als ecologisch product.

Overigens lijkt me dat de naam BurNarJ komt van de woorden Burbujas: bubbels en Naranjas: sinaasappelen. De komende dagen maar eens op zoek naar dit veelbelovende bubbelwijntje...maar voor nu, mét of zonder BurNarJ, Champagne, Prosecco of Cava, hele fijne feestdagen toegewenst uit zonnig Sevilla. Proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten